Гальмівну рідину потрібно міняти кожні два роки. При її виборі слід враховувати дані виробника, оскільки існують різні класи: DOT 3, 4, 5 та 5.1 відрізняються один від одного насамперед температурою точки кипіння і ступенем в'язкості при низьких температурах. DOT 3, 4 і 5.1 зроблені на основі гліколю, а DOT 5 — на основі силікону.
Чим вище клас DOT, тим вище температура точки кипіння і рівноважна температура кипіння. Високі класи DOT, як правило, допускають більш тривалу роботу без проведення техобслуговування.
Температура кипіння в стані поставки: цей термін описує властивості нової, ще не надрукованої гальмівної рідини. У цьому стані гальмівна рідина практично не містить води. Температура кипіння гальмівної рідини в стані поставки зазвичай становить від 240 до 280 °С.
Рівноважна температура кипіння: цей термін визначає властивості гальмівної рідини в кінці її життєвого циклу. В цьому випадку вміст води дорівнює 3,5 %. Значення рівноважної температури кипіння гальмівної рідини не повинно бути нижче встановленого.
В'язкість: цей термін описує швидкість течії гальмівної рідини. Чим нижче в'язкість, тим швидше гальмівна рідина переміщається по гальмівній системі і тим швидше буде відгук.
Специфікація |
|
C° Кипіння в стані поставки ("Суха") |
|
|
Рівноважна C ° кипіння ("Волога") |
|
|
|
|
SAE J 1704,
ISO 4925 (Класс 4),
FMVSS 116 DOT 4 |
|
|
Ford M6C9103A
Mazda MN 120 C
Nissan NR3/NR4
Renault 41.02.001 Класс 3/Класс 4
Toyota TSK 2602 G Класс 3/Класс 4 |